Monday, 29 July 2013

Buffet ramadhan bangi golf resort

BUFFET RAMADHAN BANGI GOLF RESORT 2013



haa..haaa ida tak sempat nak possing..tapi x pelahh walaupun mata
pejam, tetap sempat senyum


lepas berbuka puasa sempat lagi kami melaram.
ni memang dah jadi hobi staf bgr sentiasa berpossing selagi ade peluang




Tengok jelah atikah tu sengaja dok belakang cik siti...takut nampak perut..huu..huuu


ni bahaagian disert yg aku suke makan...nak makan nasi..nanti tak boleh
makan banyak..rugi tau bayar walaupun tak semahal mana kalau makan sikit




hari yang paling bertuah dan teristemewa buat aku..tetiba je  dapat kek hari jadi ni...
ni semue kerja mr my huby..buat kejutan..rasa happy sangat2 , siap band nyanyi hapy brithday lagi
ape@pun thank you my huby



Betul-betul kejutan ni

KNIT COTTON DESIGN BONDS

Knit cotton bonds design Sangat2 rare, kain best and cun. Real bonds, Jimat banyak , beli bonds sehelai pun dah rm 30++ Beli kain 1 m bo...