Tuesday, 6 June 2017

CARA CARA BUAT TAUQEH SENDIRI


Ramaikan kawan2 nak tau buat tauqeh sendiri..meh sini cik villa nak tunjuk cara paling senang dan tersangatlah mudah. Ni kalau tengok2 kat anak2 pasti mereka pun sibuk nak buat.

Rasa teruja dan seronok tau bila kita berjaya buat walaupun sekadar tauqeh...
Haa..haa ada cik villa kisah klu kene kecam

Note: syira ereena tu anak cik villa ye awk2 semua jangan dok pikir cik villa copy paste lak

nak buat tauqeh wajib ada kacang hijau tau..haa..haaa.klu guna kacang lain tak le nanti jadi apa

bahan2
kacang hijau
kotok minuman @botol mineral

#tauqeh
#tauqehcikvilla
#terjaminbersih
#ygpentinghalal
#krupkrapgitu
#tauqehbuatsendiri




Sukatan cik villa bagi ni untuk botol meneral besar dan sukatan untuk kotak minum tu ye.
Cik Villa guna sukatan senduk Nasi.
1 senduk + 2 sudu besar kacang hijau

kalau nak guna botol meneral kecik tu cukup le 3 sudu je ye..
 banyak2 nantika tak leh bernafas tauqeh hanpa nanti
kesian dia


Cik Villa Rendam sampai kembang dulu kacang hijau ni.
kalau hangpa tak nak rendam pun tak pe.tapi hangpa kene rajin lah ye siram 5 6 kali sehari untuk hari pertama tu..Cik Villa ni jenis malas dan 1 lagi takut lupo...Cik Villa cari jalan mudah je dan jimat masa



Dah kembang tu hangpa masukle dalam botol atau kotak minuman tu.
 (pic tu usia tauqeh dah 1 hari ye)

Lupa lak Cik Villa nak bagi tau hangpa jangan lupa cucuk2 dengan pisau tapak minuman tu , untuk bagi laluan air keluar bila kita siram nanti.

kalau kotak gunting  4 bucu tapak bawah tu , jangan besar pulak guntingnya, nanti tak pasal2 kacang hijau keluar kot lubang tu.

Tauqeh ni dalam proses dia takut cahaya, haa..haa  sebab tu tauqeh tu putih jadi hangpa kene simpan kat tempat gelap, Cik Villa simpan dalam kabinet dapur je, tak yah pening2 nak cari tempat gelapkan
semua nya di hujung cari.

Kalau guna kotak tak payah le simpan tempat gelap. memang dia dah duduk dlm gelap, Cik Villa Letak tepi singki je...tapi kene hati2lah ye,, silap hari bulan kene buang oleh en suami ingatkan sampah. kalau terjadi macam tu nasib hangpa lah ye . kene pesan awal2 kat en suami tu.


Cara siram dia mudah je, 
bukak penutup botol atau kotak tu letak je bawah paip air,
hahh kan hangpa nampak air keluar ikut lubang yg hangpa cucuk2 tadi.

kene ingat ye. nak simpan tauqeh tu tos betul2 jangan ada air bertakung lak dlm botol atau kotak tu, setakat yg air melekat kat tauqeh tu tak pe.  kalau tak nanti busuk tauqeh tu.
takut nanti kacang tak sempat bertukar rupa..sia2 je hangpa buat.




Nak tau tauqeh tu dah matang ke belum agak2 hangpalah, kalau dah nampak cantik tu boleh le tuai ye
biasa tempoh 4 ke 6 hari

jangan lobih hari lak , nanti  lemau tauqeh tu.

tapi hangpa jangan pulak terkejut bila keluarkan tauqeh tu nanti nampak akar tauqeh  tak terurus.
hii...hii jadi hangpa lah kene uruskan nak bagi dia nampak cantik.
cabut le akar tauqeh tu ye, kalau malas masak je terus macam tu, tak ada masalah pun makan,
lagi pun memang sah2 bersih kita yg buat



Cik Villa guna kotak susu ni,, start hari ni jangan buang kotak2 susu ni,
berguna tau, boleh buat tauqeh,

satu lagi Cik Villa lupa nak bagi tau,, jangan lupa basuh dulu kotak susu tu, kalau tak nanti
tauqeh tak jadi


tarrraa ni lah kejadiannya.. tauqeh ni Cik Villa dah uruskan
ekornya dah dicabut.
yang ni hasil tauqeh dalam KOTAK


Dan yang ni pulak hasil dari BOTOL MINERAL

Cik Villa nak dapat hasil ni bukan sekali terus jadi cantik tau, dah berkali kali cuba baru dapat hasil yang cantik sama macam kita beli kat kedai

nanti bila hangpa dah pandai buat, tak terpikir dah nak beli tauqeh kat luar tu, nak2 bila pikir berapa ramai le tangan yg celup2 air tauqeh tu,,tak lalu wehh nak makan,

Berbaloi2 tau buat sendiri ni, krup krap krupp krapp lg tauqeh ni
semestinya bersih dan terjamin halalnya

semoga perkongsian serba sedikat dr Cik Villa ni dapat hangpa merasa hasil tangan sendiri

Apa2 pun Cik villa minta maaf No kalau hangpa tak sukaa

SELEMAT MENCUBA DENGAN JAYANYA
KALAU GAGAL JANGAN PUTUS ASA CUBA LAGI
PASTI HASIL MEMUASKAN

GOOD LUCKY


#tauqeh
#tauqehcikvilla
#terjaminbersih
#ygpentinghalal
#krupkrapgitu
#tauqehbuatsendiri
#puashati


Saturday, 13 May 2017

Instant shawl

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida
Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida

Instant shawl 2 loop.

Sarung2 dah siap,,

Senang dan selesa dipakai di hari raya

Nak harga promosi whatsap utk first response

www.wasap.my//60169645544

#tudungcantik
#tudungmurah
#intanstshawl
#sarung
#bergaya
#eklusif
#shawl
#tudungfarida
#cikgu
#jururawat
#nurse

Saturday, 4 February 2017

BC 100 LOTION TESTIMONI SAKIT SENDI

<< SAKIT PINGGANG TERAMAT >>
Saya Nordin b Sulong 71 Tahun telah mengalami sakit pinggang yg teramat sakit setelah sya berpindah rumah kerana memungah barang2 berat rumah.
.
Sya telah pergi mengurut sebanyk 4 kali n berjumpa Doctor dn mcm2 ubat telah sya beli untuk menghilangkan kesakitan saya.Saya tidak pergi ke Masjid dn solat pun duduk tak boleh berdiri lama.Saya telah d hubungi oleh Tn Hj Yushalani Jemaah Masjd Al Qadir untk mencuba BC 100.
.
Alhamdulillah dgn izin Allah sehingga skrg sya telah menguna 3 botol BC 100 berterusan dn dpt ke Masjd Solat berdiri mcm biasa.Sya berasa badan sya lebih sihat n bertenaga. Terima kasih.
.
Manfaat Lotion BC100 Intense Energie
Melancarkan perjalanan darah
Meleraikan darah terkumpul
Memberi tenaga
Baik pulih saraf
Detoksifikasi
.
Whatsapp for fast response
016 9645544
016 9645544
016 6873113
.
#100bclotionajaibstokis
#BC100LotionAjaib
#intensenenergie
#kencingmanis #darahtinggi #ezcema #strock #gout
#salurdarahtersumbat #sakitsendi
#melancarkanperjalandarah #buasir #kanser
#ibumegandung #
#merawatpenyakit #salurdarahtersumbat
#jantung #koma #sakitbuahpinggang #asma #batukarang
#lukaoperate #1001penawar #deman #tenaga
#tenagabatin #sihat
#lotionajaib
#bc100

Page kami
https://m.facebook.com/lotionajaibbc100stokis/

Wednesday, 16 November 2016

BAWAL PUCCI BY AIDA NAIM

Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls

Whatsapp

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

#bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik


Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik

Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik





Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik


Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik



Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik



Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik


Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik


Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik



Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik



Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik



Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik



Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik




Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik




Bawal pucci

Tudung paling hot masa kini

Cepat2 oder color terhad sangat2

Yang pasti sangat cantik dan selesa dipakai
Wahh..ayu sangat2 u alls 

Whatsapp 

016 9645544
016 9645544

Follow page kami

https://m.facebook.com/aidanaimvillaidora

 #bawalpuccin
#aidanaim
#tudung
#galleryvillaidora
#villaidora
#tudungcantik

Friday, 11 November 2016

TESTIMONI DAN PRODUK TATI SKIN CARE

"STRESSNYA NAK MAKAN YANG SEDAP2 PUN KENA PK 2X ! ,YANG SDAP2 NI..MSTI BERMINYAK........BILA MAKAN,MULA LAH NAIK  JERAWAT! STRESSnye ?? 😌😌

OF COURSE.. TAK TAHU NAK BUAT CMNA! TAPI NAK CANTK DAN GLOWING??!πŸ’–πŸ’–πŸ’–
.
JANGAN risau. TATISKINCARE kan ada.πŸ‘ΈπŸ‘Έ
.
TATISKINCARE 'PENYELAMAT' yang menghindari dari MASALAH KULIT YANG BERTERUSAN' menyerang dan menempek di MUKA.

yang berminat leh inbox kmi segera

#daritatiturunkehat

Whatsap admin
016 9645544
011 33448214

Page kami

https://m.facebook.com/tatiskincaretati/

#tatiskincare
#tati
#settati




TATI GLOW WHITE FOUNDATION TERDAPAT 2 PILIHAN WARNA :

 NO.1 - BEIGE  (Untuk Kulit Cerah)
NO.2 - NATURAL (Untuk kulit Sederhana Cerah)

  Boleh dijadikan alas bedak sebelum mekap / berbedak

- Sesuai untuk semua jenis kulit
- Ringan, tidak berminyak atau melekit
- Berbentuk cecair unik yang berkrim
- Melindungi kulit dari sinaran UV (spf 50)
- Bertindak sebagai anti penuaan dan mengurangi garis2 halus
- Melembab serta menghaluskan kulit
- Tidak bercapuk ketika berpeluh
- Kulit menjdi flawless dan glowing selepas sapuan
- Menutup cela/parut jerawat serta merta
- Mencerah, menganjal dan mensekatakan tona kulit
- Mudah di cuci dan mesra solat
- Menjadikan mekap tahan lebih lama
- Didatangkan dalam bekas yang elegan, bercermin dan berspan

Yang masih belum mencuba boleh Whatsapp i ok!
I akan guide u all sampai dapat Kulit muka yang diidamkan.
Berminat nak cuba?

Pm pm pm admin 😘

016 9645544
011 33448214
 
Page kami
https://m.facebook.com/tatiskincaretati/

#tati
#tatiskincare
#fundationtati


PROMOSI NOVπŸ“’πŸ“’πŸ“’

Tati..tati..tati..
Waaaa....
lagi2 feedback......lagi2 feedback....kenapa org suka sgt pakai Tatiskincare ni.....masih xcaya ke...😊😊akan kesannya.....hasilnya.....
wowwww,,πŸ˜„πŸ˜„
U olllsss tengok sendiri...hanya pakai 5in 1 Tatiskincare je,...
jerawat d muka dah xde...kulit dah cerah...glowing je mukanye...πŸ’πŸ»πŸ’πŸ»πŸ’πŸ»

Nak oder?
INBOX admin yeee...sementara STOCK PROMOSI NOV masih available...cepaatt...siapa cepat dia dapat...admin akan stop bila2 masa yee..😊😊😊

 dari tati turun kehatiπŸ’œπŸ’œπŸ’œ

016 9645544
01133448214

 #tatiskincare  #tati
#settati 

Page kami

https://m.facebook.com/tatiskincaretati/




Wanita dengan kecantikan memang x dapat di pisahkan...tipu lah jika wanita x nak cantik...bohong lah jika u ollss boleh tgk org je cantik,,x cemburu keee...mesti akan tanya..awak pakai ape cantik skin..putih mulusss...πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

Tarraaaaa....secalit sapuan foundation..πŸ’πŸ»πŸ’πŸ»πŸ’πŸ»pasti u ollsss akn berpuas hati...nak kekal cantik..jgn lupa 1set trial skincare...pasti u ollsss akn jatuh hatiπŸ’•πŸ’œπŸ’•πŸ’œ
Inbox admin..inbox admin..😊😊😊
#tatiskincare
#tatiglowhiteshapers
#daritatiturunkehatiπŸ’•πŸ’œπŸ’•πŸ’œπŸ’•

Hubungi kami

016 9645544
01133448214

Page kami
https://m.facebook.com/tatiskincaretati/




Promosi NOV πŸ“’πŸ“’πŸ“’
Promosi NOVπŸ“’πŸ“’πŸ“’

Feedback cust lagi......
Realiti ni..admin xde edit2 ye sayanggg...

Waaaaa....dulu sebelum guna #tatiskincare skin x cantik,kusam,,ada parut laaa...sekarang dah canteeekkkk,baru 2bulanπŸ’πŸ»πŸ’πŸ»πŸ’πŸ»πŸ’πŸ»

U ollsss tengok sendiri pic ni....nak skin yg cantekkk...inbox admin yeee...x menyesalah,,berbelanja utk diri sendiri dah org tersayangggg....jom cantik jelita bersama tati...
Siapa cepat...dia cantekk...inbox admin...inbox admin...😘😘😘

#tatiskicare
#tatiglowhiteshapers
#daritatiturunkehatiπŸ’•πŸ’œπŸ’•πŸ’œ

Whatsap admin

016 9645544
011 33448214

Page kami

https://m.facebook.com/tatiskincaretati/



Promosi NOVπŸ“’πŸ“’πŸ“’
Promosi NOVπŸ“’πŸ“’πŸ“’

πŸ‘ πŸ‘  wanita itu cantik kerana sabarnya..

πŸ‘’wanita itu cantik kerana kasih sayangnya..

πŸ’Œwanita itu cantik kerana imannya..

πŸ’™Mungkin kamu lihat dia tersenyum gembira .. 
Tanpa masalah dipikirannya   ..

πŸ‘“Tapi adakah kamu tahu apa yang ditanggungnya.. hatinya menanggis tanpa suara πŸ’ ujian berganti..hanya mampu diucap..sabar 🐝 walau payah πŸ„

πŸ’¦tanpa secalit krim dimukanya πŸ˜ƒ original skin ! baby face skin 😲  pencinta tegar #tatiskincareπŸ’œ !!! 

Inbox sahaja admin 😘 
Siapa cepat dia cepat cantekkkπŸ’ƒπŸ’ƒ

016 9645544
011 33448214

Page kami

https://m.facebook.com/tatiskincaretati/


CARA CARA BUAT TAUQEH SENDIRI

Ramaikan kawan2 nak tau buat tauqeh sendiri..meh sini cik villa nak tunjuk cara paling senang dan tersangatlah mudah. Ni kalau tengok2 k...