Thursday 24 April 2014

Buffet Ramadhan PWTC

Cari-punya Cari dapat tempat kat PWTC,,tak tau pulak aku kat PWTC ni ade buffet ramadhan..en google yg tolong carikan...ape lagi tengok harga lebih kurang je kat bangi golf cubalah..


tengok jelah en hubby ni pening nak pilih yang mana satu yg nak makan..ni semua gurai makan kampung
banyak gerai-gerai dan macam2 masakan ade


walaupun raya lambat lagi..tapi kita dah boleh makan menu raya..haa ni dia ketupak lemang, nasi impet gan serunding pun ade,...kalu x dapat balik kampung tu tak kempunan sangatlah , sebab dapat jugak makan lemang ni ha


ishh orng lain mane boleh duduk  tu tengok atas meje dah siap tulis nama saya ye..wani lagi...haa.kalau booking awal memang tak perlu risau kalau sampai lambat pun sebab tempat pasti ade


Pulut Kuning west lemang, rendang and serunding



dah semestinya makanan kegemaran aka...penuci mulut tapai siap bungkus daun getah lagii..uwaaaa...ingat kat mak aku..dulu masa raya pasti aku gan adik beradik kene bungkus tapai daun getah ni,,




tengoklah sikeikni sampai steam mata2 bertapa lazatnye makanan tu


kebetulan anak-anak aku balik sini..2 oarang ni duk kat kampung gan nenek dia...sempat jugak merasa bukat puasa gan family ye..tengok macam orang tak makan setahun..haa...haaa jangan marah yee


ape-ape pun aku buka puasa makan ni dulu soup cendawan gan sirip ikan YU  sedap memang berbaloi-baloi....




kalau u all nak tau ni makan orng nogori sembilan pucuk ubi masak tempoyak...pedas ooo..


kat sini pun kita tak sunyi ade jega halwa telinga.....sape nak nyayi pun boleh ..u all ade kenal ke sape yang tengah nyayi tu..haa cube teke???/


aku sendiri pun pening nak pilih makan sebab terlampau banyak sangat makanan.. 3 , 4 kali pusing x jugak ambik makanan..hii..hii sebenarnye nak sport Check nak tengok same tak gan bangi golf...jangan marah ye


nilah buah hati pengarang jantung aku gan en hubby....tanpe dia orang sunyi  u


buat kenangan ni kat pintu masuk pwtc


ummi gan abah pun nak jugak gedik..ingat anak2 je..

ape-ape pun u all boleh cuba datang berbuka puasa kat sini...berbaloi gan harga
ni..4 bintanglah aku bagi


No comments:

Post a Comment

RESEPI TOMYAM PUTIH

Jakun jap..mula2 akak hanya kenal tomyam putih je, datang kl baru jumpa tomyam warna2😁😁😁 jangan gelak , tak baik tau ...