Thursday 24 April 2014

IMPIANA HOTEL KL

Sibu sampai tak kesempatan nak edit blog ni...ni sebenarnye  kat impiana hotel kuala lumpur.
Biasalah bila tiba bulan puasa sibuk menacari tempat untuk berbuka puasa..walaupun kat aku kerja bangi golf resort tu hari2 ade buffet ramadhan nak jugak aku merasa kat tempat2 lain..tengok jelah gambar2 kat bawah ni memang menarik




hii..hiii sebab bayaran untuk seorang mahal  jadi aku pun ambik makan yg mahal sikit lah yee...haaa..tengok udang seefood yg lain ni meleleh air liuk deng ni ha..ape lagi layan


dan ni lagi satu pat yang aku suke ..hii..hii tengok le en hubby ni x de dah nak bawak gi meje terus je ngap kat situ je..durian tu mahal beb jangan tak makan...buah-buahan memang jenis yg mahal2 sikit pastu fesh u..sodop..



sambil makan-makan tu tak delah sunyi,,ade kugiran..boleh lah x de menyakitkan telinga

pilihan makanan x le banyak cam kat bgr ..tapi ape yang terhidang memang puas hati...


kalau nak tau aku ni ikut je..yang tukang bayar ni haa..amoi ni.....tq..so much belanja kita oarang makan  tempat yang mahal ni..hii..hii tahun akan datang boleh la lagi ye...


sape2 yang suke makan ikan bakar tu memang tak rugi datang sini ..tengoklah sape tak tergoda tengok ikan ni  fesh2 lagi plus besar u...wlapun lame tunggu jgk nak makan
lame x pe janji dapat

ni satu lagi yang aku suka..ambik sendirikan....org nak kata ape pun katalah yang pasti aiskrim ni memang sedap ye,,,


Se kenik ni ni pulak cam dia pulak yg puasa..x lalu nak makan...heemmm jenuh nak pujuk makan..bukan tau takut orang tau merayap je...ape ape pun best memang best datang buffet kat sini..walaupun harganye agak mahal tapi x rugi janji puas hati




No comments:

Post a Comment

RESEPI TOMYAM PUTIH

Jakun jap..mula2 akak hanya kenal tomyam putih je, datang kl baru jumpa tomyam warna2😁😁😁 jangan gelak , tak baik tau ...