Saturday, 28 May 2016

BUFFET RAMADHAN 2016 BANGI GOLF RESORT


TEMPAHAN BUFFET RAMADHAN


Sedar tak sedar ramadhan dah hampir tiba. Sempena Ramadhan , Restaurant bangi golf resort. Menyajikan pelbagai jaudah berbuka puasa . Lebih 200 menu menjadi pilihan anda. 

Dapatkan harga istimewa dengan bayaran awal
Untuk keterangan lanjut dan tempahan boleh hubungi

Wani-
016-9645544
016-2678284

Pilihan juadah pasti memikat selera anda


berminat untuk membuat tempahan buffet ramadhan boleh hungungi no di atas ye.


Semestinya setiap ramadhan kambing golek menjadi pilihan


Bukan sahaja kambing golek menjadi pilihan, sup tulang kambing juga boleh anda nikmati di bangi golf resort. fuhh terangkat punya makan sup ni. dengan kepekatan kuah amat sesuai dimakan dengan roti


Selain makan2 , untuk menembahkan selera anda aneka pilihan kerabu disediakan, 
Kerabu Mangga, Kerabu Neneas, Kerabu Ayam, Kerabu Udang, Kerabu Sorong, dan Ulam2 serta sambal belacan, budu, cencalok, tempoyak, kicap juga disediakan


Bukan Nasi putih je tau ada, setiap hari menu istimewa disediakan , salah satu nasi briayani


roti jala pun ada


Aneka kuih muih disediakan


sape yg suka makan ayam, bolehlah klu nak makan aya bakar ni,


Laksa pun ada, tapi bukan setiap hari ye, stall noodle setiap hari sentiasa bertukar2 menu, mee rebus, mee kari, laksa johor, mee jawa, mee udang , haa,..haa ikut mood cheff


pilihan roti pun ada, cicah dengan mushrom sop,, yg nak diet tu sesuai sangat2


ni haa.. mana2 pi pun satay tetap menjadi pilihan,,

untuk tempahan dan pertanyaan tentang buffet ramadan
boleh hubungi 

pastinya tak rugi untuk anda mencuba buffet ramadhan di Bangi Golf Resort

wani
016-9645544
016-2678284


Thursday, 26 May 2016

BUFFET RAMADHAN BANGI GOLF 2016

WELCOME TO BANGI GOLF RESORT

REVIEW BUKA PUASA
BANGI GOLF RESTAURANT


PERMANDANGAN WAKTU SENJA DI LOBY BANGI GOLF



Daging Masak Blackpaper menjadi salah satu pilihan istimewa berbuka puasa
di bangi golf resort, jarang sekali akan dapat di restaurant2 lain. Biasanya Daging blackpapper boleh didapati direstaurent2 masakan cina sahaja. untuk pastikan yg halal susah bagi kita untuk mencari. kesempatan dibulan puasa ni, kawan2 senang je nak dapat yg halal, dah tentulah di bangi golf resort


Ha.. yg ni pulak Ayam Masak Rose
ayam masak rose ni dihasilkan sendiri oleh chef2 bangi golf resort. keistimewaan sos ayam masak rose adalah di hasilkan dari buah tomato fresh, bukan dari tomato puri atau sos yg dijual di kedai atau pasaraya



Dah Semestinya Setiap Hari buffet Ramadhan
pastinya menu kambing golek akan menjadi perhatian untuk dimakan dengan sos blackpepper. menjadi pilihan utama bagi pelanggan yang biasa berbuka puasa di Bangi Golf Resort. huu..huu..selalunya bahagian kambing nilah yg paling panjang berbaris


Kambing Bakar Atau Kambing Golek Memang sedap dimakan dengan sos blackpepper, Sudah pasti menjilat jari




Biasanya menu Utama Setiap Hari  Akan sentiasa berubah2,  Antara menu Utama seperti, Nasi Kerabu,Nasi Dagang, Nasi Ayam, Nasi Minyak, Nasi Byriani, Nasi Hujan Panas, Dan Setiap Menu Nasi akan sentiasa dipadangkan dengan masakan lauk pauk yg Istimewa


Kawan Kawan Tengoklah Sendiri Pilihan Lauk Pauk ni, larat tak larat je kita ni nak makan ke tak


Masakan Kampung Juga Tidak Ketinggalan di bangi golf resot, Setiap hari pasti masakan kampung akan menjadi pilihan setiap pengunjung, maklum ajelahkan, klu nak masak sendiri tu tak adalah kita ni nak masak macam2 setiap harikan, gambar kat atas tu hanya separuh je tau, banyak lagi pilihan yg ada



Bagi Penggemar Sup Tulang Kambing, Anda Semua Bolehlah ambil peluang Ni nak Rasa sedap tak sedap Sup tulang Kambing Ni, kepekatan dan kesedapan umpph.. memang terangkat,,

Nah lah rupenya sup tulang kambing



Sup Tulang Kambing Bukan sahaja untuk dimakan macam tu je ye, juga dihidangkan dengan pilihan roti, haa, bolehlah roti ni cicah dengan sup tulang tu ye..Hii...Hiii yg tengah Diet Tu rasanya boleh lah makan sup kambing dengan roti ni ye


Butter Prawn juga menjadi salah satu menu istimewa setiap bulan puasa


Haa...Yg Ni Memang makanan Kegemaran ni. Haa..haa u Now Siput Sedut?
Siput ni kat pasar malam biasa ada dijual . yg jadi masalah, adalah nak mengerjakannye . nak makan bukan main senang, buatnye susah dan remeh yg amat. Jadi kat Bangi Golf Bulan Puasa Memang Ada je dan Dicampur dengan pucuk paku, 


Ayam Pangang Je Pun. 
Tapi Bila Bulan Puasa, Semua Nampak Menarik. Rasa Satu  bekas ni habis je makankan,
nafsu semata-mata




Ni lagi satu,, rasa2 ada tak kat tempat lain, ada mungkin ada tapi susah le nak jumpe ye, kat bangi golf pun hanya bulan puasa je ada tau. nampak biasa je, tapi makan sedap. telur masak separuh, di tuang sos mushrom , kicap dan lada sulah
Lain dari yg lain


Pencuci Mulut, Macam macam ada. pilihan di tangan anda



Buah-buahan pun ada 


 Dah Tak payah tunggu raya. bulan puasa pun dah boleh makan lemang, haa..haa jangan plk nanti makan lemang tetiba nangis pulak ye, ingat mak gan ayah kat kampung,,hii..hii gurau gurau manja  je


ehh..eehhh Raya pun belum lagi ni,, satay pun ada



Huu..huu Mampukah Daku Makan semua ini


Dah Penuh Perut, Kekenyangan...



Beef Lasagna


Grilled Boneless Chicken with Creamy Mushroom Sauce




Makan- Makan Santai sambil dengar lagu


Diorang Ni makan Dah Tak pandag Kiri Kanan Dah




Hii..hii Dah macam Nak Nyayi Lagu Negara Ku


Kesempatan  bergambar le




barisan pelayan2 bangi golf resort


Antara Chef2 yang terlibat dibulan ramadhan bangi golf resort


Yang Ni pulak gedik2 santai le ye


Tak rugi Jika Kawan2 mencuba buffet ramadhan di bangi golf resort
harga yang berpatutan. Untuk Dapatkan harga yang murah kawan kawan boleh memilih date dan membuat bayaran awal terlebih dahulu. perbezaan harga amat ketara 

walkin Price RM 70 bagi dewasa
RM 35 Bagi Kanak2

Dapatkan Harga Istimewa Dengan Bayaran Awal
Untuk Tempahan Dan Keterangan Lanjut
Boleh Hubungi

016-9645544
016-2678284
Wani

Email: bgrrestaurant@gmail.com








KNIT COTTON DESIGN BONDS

Knit cotton bonds design Sangat2 rare, kain best and cun. Real bonds, Jimat banyak , beli bonds sehelai pun dah rm 30++ Beli kain 1 m bo...